Obsługiwane przez usługę Blogger.

2/11/2015

Organizery i szczoteczka do twarzy - czyli mini zakupy w Biedronce



Siemaneczko!
Wszyscy już pewnie wiecie, że biedronka ostatni mi czasy króluje wśród konkurencyjnych sklepów, bynajmniej takie jest moje zdanie, i zachwyca swoim asortymentem, a co lepsza ich cenami. Niedawno skusiłam się na 3 cudeńka, czyli 2 organizery na kosmetyki i szczoteczkę do twarzy.


Jeśli chodzi o organizery to wybrałam ten z największą ilością przegródek oraz taki w którym będę mogła przechowywać waciki i różne akcesoria!
Pewnie większość z Was już wcześniej dorwała te organizery. Mnie się niestety nie udało we wcześniejsze ofercie. Gdy dotarłam do sklepu ( uwaga był to pierwszy dzień promocji, godz ok 15) wszystkie były już wykupione, ale na cale szczęście oferta się powtórzyła, za co kocham i wielce dziękuję Biedronce! :)


PLUSY:
- tanie, tanie i jeszcze raz tanie - jedyne 9.99 zł
- dobrze wykonane, na pewno nie zepsują się po tygodniu

MINUSY:
- brak!




Koniec z bałaganem kosmetycznym w koszyczku teraz niech panuje lad i porządek.


No i oczywiście kolejny zakup, szczoteczka do pielęgnacji twarzy. Kolejny ukłon w stronę Biedronki.W zestawie znajduje się szczoteczka w etui, z 4 nakładkami (masującą kulkową (ach jaka przyjemność z jej korzystania, tylko masować i zasypiać hehe), lateksowa, gąbczastą i szczotkową) oraz baterie.

Szczoteczka doskonale masuje twarz, delikatnie złuszcza naskórek i wygładza i oczyszcza skórę. Czego chcieć więcej?

PLUSY:
- tanie!!! (19.90 zł)
- 4 nakładki wymienne
- poręczne i małe urządzenie
- praktyczne etui idealne na podróż
- 2 prędkości obrotowe

MINUSY:
- jak za tą cenę to zdecydowanie brak



Jeśli jeszcze nie macie któregoś z tych produktów to wyczekujcie na powtórzenie oferty i  ruszajcie do Biedronki, bo na prawdę warto POLECAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

author
Cathy
Cześć, jestem Kasia i jestem studentką Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Ostatni mi czasy bardzo zainteresowałam się tematami beauty i pomyslałam, że założe bloga, by bardziej się zmotywować i podzielić się pierwszymi krokami w tym świecie.