Obsługiwane przez usługę Blogger.

1/23/2015

ODCHUDZANIE - CZYLI KOLEJNE POSTANOWIENIE NOWOROCZNE


Siemaneczko!
Dziś zapraszam Was do zapoznania się z nowym postem, a mianowicie o odchudzaniu. To moje kolejne postanowienie, zaraz po założeniu bloga.

Jak zapewne większość z Was, tak i ja, po cudownych grudniowych świętach, troszkę przybrałam na wadze. ( Nie wspominając o tym, że i przed nimi, tu i ówdzie wpadło mi kilka centymetrów. :D ), więc chyba przyszedł czas coś z tym zrobić.
Tak więc oficjalnie ogłaszam, że najbliższe miesiące będą jedną, wielką walką o nowe, lepsze ciało.

Mój plan na najbliższe 6 miesięcy to powrót do dawnej wagi (czyli zrzucenie ok 5-6 kg) oraz zgubienie zbędnych cm, przede wszystkim z ud i brzucha.



Tak więc, moje postanowienie wprowadzam od dzisiaj i będę was informować co miesiąc jak mi idzie.
Tak więc spinam pośladki i do pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

author
Cathy
Cześć, jestem Kasia i jestem studentką Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Ostatni mi czasy bardzo zainteresowałam się tematami beauty i pomyslałam, że założe bloga, by bardziej się zmotywować i podzielić się pierwszymi krokami w tym świecie.