Obsługiwane przez usługę Blogger.

2/23/2015

Haul kosmetyczny

Czas na haul kosmetyczny. Ostatni mi czasy troszkę tych produktów mi się zebrało, więc czemu by nie skorzystać z okazji i się tym z wami podzielić. Nie ma co się rozpisywać, przejdżmy do rzeczy. :) Zaczynamy:


L'oreal Paris, Elseve Fibralogy - szampon ekspansja gęstości, do włosów pozbawionych gęstości, który ponoć ma zwiększyć grubość włosa i je zagęścić. Czy się sprawdzi na moich cienkich, rzadkich i oklapniętych włosach? Zobaczymy... :)

pojemność: 400ml
cena : 10,99












L'biotica BIOVAX, intensywnie regenerująca maseczka
biała- do włosów ze skłonnością do wypadania, z sokiem z liści aloe vera, ekstraktem z miodu, olejkiem ze słodkich migdałów i ekstraktem z henny.Maska ma wzmocnić, zmniejszyć skłonność do wypadania oraz odżywić i zregenerować włosy.
niebieska- z kreatyną, aminokwasami jedwabiu, proteinami jedwabnymi i ekstraktem z henny, Efekt jaki mamy otrzymać po jej stosowaniu: gruntownie odbudowana struktura włosów, intensywna regeneracja i nawilżenie, naturalnie
                                                                                    lśniące, jedwabiste włosy, wyjątkowo gładkie i
                                                                                    miękkie w dotyku

Ziaja - maseczki do twarzy
zielona- liście zielonej oliwki, oliwkowa maska regenerująca z kwasem hialuronowym, do skóry suchej i wrażliwej. Skutecznie wygładza i odnawia naskórek, dodaje skórze blasku i energii oraz działa kojąco na podrażnienia.
biała- maska regenerująca z glinką brązową, do każdego rodzaju skóry, odżywia, regeneruje, wygładza.







Ziaja - tonik nagietkowy - do skóry normalnej i suchej, odświeża i nawilża twarz, łagodnie oczyszcza naskórek, tonizuje skórę, wykazuje skuteczne działanie kojące. Nie zawiera alkoholu.
Jeszcze nigdy nie stosowałam żadnego toniku, ale jestem przekonana, że jak większość produktów ziaji i ten się sprawdzi.

cena: 5,19zł ( na promocji: 3 z kawałkiem)

pojemność: 200ml











Żel po prysznic Yves Rocher - różowy : magnolia z Chin, biały: kwiat bawełny z Indii, zele zawierają składniki naturalnego pochodzenia roślinnego, nie zawierają parabenów i co najlepsze przepięknie
pachną <3

cena: 9 zł

pojemność: 200ml










Gilette Satin Care - żel do golenia z aloesem, skóra po nim ma być miękka i gładka, zdążyłam już raz go użyć i powiem, że się sprawdza, zobaczymy jak będzie dalej :)

cena: 15 zł














Eveline Cosmetics, slim extreme 3D, serum intensywnie wyszczuplające i ujędrniające, ma modelować sylwetkę, zwalczając celluit i rozstępy oraz redukować tkankę tłuszczową dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii, szczerze powiedziawszy to ja w taki bajeczki nie wierzę, aczkolwiek może troszkę ujędrni ciało, na więcej nie liczę

cena: 17 zł ( jak większość udało mi się kupić na promocji za ok 13 zl)












                                                            Eveline Cosmetics skoncentrowana odżywka do paznokci 8w1 oraz multiodżywcza oliwka do sórek i paznokci, moje paznokcie od zawsze są słabe, kruche, gdy tylko urosną z minimetr od razu się łamią, te odżywki mają temu zapobiec, więc postanowiłam stawić czoła i ruszyć na ratunek, na temat tych odżywek słyszałam wiele dobrego ale i złego, jak będzie wyjdzie w praniu, a dokładniejsza opinia o nich będzie w najbliższych postach

Eveline 8w1 na :
zniszczone, rozdwajające się, cienkie, miękkie, kruche, łamliwe, matowe, o nierównej powierzchni

cena: 13 zł

pojemość: 12 ml






Garnier Płyn Micelarny 3w1 do skóry wrażliwej: usuwa makijaż, oczyszcza, koi, tak tak tak, wszystko to prawda, to już moje 3 opakowanie i jestem nim zachwycona, szczerze polecam, słyszałam nawet, że jest porównywalny do Biodermy Sensibio H2O, nie wiem bo nie używałam ale Garniera z czystego serca polecam i pojemność i cena i działanie jak najbardziej na wielki plus

cena: 18 zł
pojemność: 400 ml









Bourjuois healthy mix - rozświetlający podkład do skóry suchej, od dłuższego czasu szukam idealnego podkładu, który nie będzie podkreślał suchych skórek, ładnie rozświetlał, dobrze krył i przede wszystkim naturalnie wyglądał i nie robił sztucznej maski, kolejna nowość w mojej kosmetyczce, jak się sprawdzi w swoim zadaniu dam Wam znać

cena: 60 zł ( na promocji można go dorwać taniej, mnie się udało za 44 zł)

pojemność: 30 ml








Maybelline Color Whisper - pomadka w odcieniu 130 pink possibilities, zimny odcień różu, nadający delikatny połysk, o lekkiej konsystencji, bez drobinek, idealny na wiosnę lub lato

cena: ok 29 zł ( ja upolowałam za 14, jednak albo mi się wydaje albo te pomadki zostały wycofane, ja swoją kupiłam na wyprzedaży Whisper i od tamtej pory nigdzie ich nie widziałam)












Zalotka Avon - zalotka jak zalotka, jak na razie to nie potrafię powiedzieć czy jestem z niej zadowolona czy nie, parę razy zdążyłam już jej użyć, owszem podkręca rzęsy ale wielkiego szału nie robi, zobaczymy, jeszcze jej nie przekreślam i dam jej szanse

cena: ok 9 zł




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

author
Cathy
Cześć, jestem Kasia i jestem studentką Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Ostatni mi czasy bardzo zainteresowałam się tematami beauty i pomyslałam, że założe bloga, by bardziej się zmotywować i podzielić się pierwszymi krokami w tym świecie.