Obsługiwane przez usługę Blogger.

4/14/2015

BOURJOIS Healthy mix - podkład idealny dla cery suchej?

Heeeejka!
Na pewno nie raz doświadczyłyście sytuacji, w której wzbraniałyście się przed zakupem danego produktu, tak naprawdę nie wiedząc czemu. I tak było w moim przypadku, z podkładem Bourjois Healthy Mix. Teraz siedzę i pukam się w głowę! WHY? Dlaczego tak długo odkładałam zakup? Odpowiedź jest następująca - ciągle szukałam podkładu kryjącego i mega trwałego, a czytając i słuchając opinie Bourjois słyszałam tylko - lekki, nawilżający, rozświetlający, o delikatnym kryciu. No, i gdzie tu są moje wymagania?
Gdy kupując co rusz to inne podkłady zauważyłam, że te strasznie kryjące wcale tak super nie wyglądają. Twarz cały cza wyglądała nie tak - z wyjątkiem Revlon Colorstay dla skóry suchej i normalnej. Do czasu, aż będąc w Rossmanie na zakupach trafiłam na promocję. Mówię, raz się żyje, spróbujemy! I nastąpiło oświecenie, przełom życia!






Pierwszą buteleczkę jaką miałam była w numerze 52 Vanilla, niestety był ciut za ciemny, więc mieszałam go z Revlonem CS 150 Buff. Cóż za zaskoczenie, ta mieszanka wymiata! Średnie krycie + cudowne, naturalne ,rozświetlające wykończenie. Z pewnością jeszcze nie jeden raz to połączenie u mnie zawita, gdy makijaż będzie miał przetrwać kilka godz dłużej.

Obecnie jest to już moja druga buteleczka, tym razem mam nr 51. Trafiłam z odcieniem, choć mógłby mieć troszeczkę więcej żółtych pigmentów, aczkolwiek i tak jestem zadowolona.


  bez makijażu                                  z podkładem                                  cały makijaż


PLUSY:
- poziom krycia - jak na ,,delikatny, lekki, rozświetlający'' podkład z kryciem naprawdę daje rade
- naturalny efekt - po nałożeniu praktycznie go nie widać, a przecież każdej z nas na tym zależy
- trwłośać - 16 godzin to to nie jest (jak obiecuje producent), jednak standardowe 8 godzin daje rade
- wydajność 

PLUSY/MINUSY:
 - cena - w cenie regularnej kosztuje ok. 60zł, jednak w promocji można dorwać za 44,99 zł JEDNAK! UWAGA! Parę dni temu, wiedząc że podkład jest w promocji w Rossmanie, szybko poleciałam kupić i co najlepsza zrobiłam DILL ŻYCIA! Podchodzę do szafy Bourjois a tam Healthy Mix za 26,99! TAK! 26,99! Czy ja dobrze widzę! Biorę bez zastanowienia! Podchodzę do kasy i pani woła ode mnie 45,99. I nagle moja euforia zniknęła i poszła daleko, no ale przecież nie mogę tak bez słowa odejść. Zwracam uwagę ekspedientce i uwaga dostaję zwrot pieniędzy. Widocznie ktoś pomylił ceny co wyszło na moją korzyść! Mała pomyłka a ile radości :)

MINUSY:
- kolor - gdyby się tak przyczepić, wyszukując to poprosiłabym o minimalnie więcej żółtego pigmentu



PODSUMOWANIE:
Bez wątpienia polecam ten podkład, szczególnie osobą z suchą cerą. Zdecydowanie wart swojej ceny i śmiało mogę powiedzieć, że to jeden z najlepszych drogeryjnych podkładów.

Jeśli miałyście już z nim do czynienia, dajcie znać, jak u was się spisał. 

POZDRAWIAM, do następnego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

author
Cathy
Cześć, jestem Kasia i jestem studentką Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Ostatni mi czasy bardzo zainteresowałam się tematami beauty i pomyslałam, że założe bloga, by bardziej się zmotywować i podzielić się pierwszymi krokami w tym świecie.